Щорічно 11 листопада відзначають Міжнародний день енергозбереження. Запровадили свято за ініціативи міжнародної екологічної мережі «Шкільний проєкт з використання ресурсів та енергії» (SPARE). Ця екологічна дата, покликана привернути увагу до раціонального використання енергії, зменшення витрат ресурсів та захисту довкілля.
В "Опорному закладі освіти – Колінковецький ліцей Топорівської сільської ради", 11 листопада, вчителем географії Анжелою ВАСИЛОВОЮ було проведено ряд уроків в середній та старшій школі за матеріалами пілотного заняття «Енергоурок», створеного громадськими організаціями «Екоклуб» та «Культурна платформа Закарпаття» в партнерстві з Фондом ім. Гайнріха Бьолля, Бюро Київ — Україна. Сьогодні, коли енергетична система України, зазнає нищівних руйнувань ворогом, питання енергозбереження як ніколи актуальне.
Відповідно до вікових особливостей учнів, їм було запропоновано виконати різні види завдань. Учні 5-Б класу, дізналися звідки в розетках береться електроенергія, виконали вправу «Асоціативний кущ», пограли гру «Шукач», повторили правила економного електроспоживання, створили свого власного енергоперсонажа.
Під час уроку у 7-В класі, учні дізналися про основні типи електростанцій, та як саме вони працюють. Діти виконали ряд завдань: вправу «Розрізняй» (розподілити невідновлювані та відновлювані джерела енергії), за допомогою ілюстрації проаналізували, чи розумно мешканці будинку використовують електроенергію. Неабиякий інтерес викликала вправа «Бінго», завданням якої було закінчити речення.
Учні 8-В класу проаналізували негативні наслідки використання традиційних типів електростанцій, а також перспективи розвитку «зеленої» електроенергетики в Україні. Виконали вправу «Правда чи ні?», перевірили свої знання, розв’язуючи кросворди та виробили власні правила заощадження електроенергії вдома та в школі.
Заняття «Енергоурок» у 10-Б класі відбулося в формі дискусії. Учні поділилися на три групи: «Екологи», «Споживачі енергії» та «Інженери відновлювальної енергетики», кожна з яких мала запропонувати власні рішення на поставлені вчителем виклики. Також учні виконали вправу «Мої енергетичні звички», доповнили схему «Як ми потурбувались про енергоефективність у школі».
Формуємо сталі екозвички й культуру енергоощадження серед молодого покоління, щоб вони ставали справжніми енергокрутеликами для себе, для родини та всієї країни.